اینستاگرام


دوستای خوبم، میخوام اینستاگرامم رو خونه تکونی کنم، کسانی که الان همدیگه رو فالو کردیم، (به جز معدود نفرایی

که میشناسمشون)، میشه بیان خودشون رو معرفی کنن و بگن از کدوم وبلاگ هستن یا اسمی که اینجا کامنت میذاشتن چیه؟

میخوام کسایی که نمیشناسم اصلا رو آنفالو کنم و شاید هم بلاک

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام من خواننده خاموش بودم و اینجا کامنت نذاشتم ولی توی اینستا فا لو کردم ☺☺☺☺☺

بله بله، تو اینستا دوستیم با هم

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.dhnemikhora.blogfa.com

لاندا ادرستو برام بزاااااار من چظور رمز رو خصوصی بهت بدم؟

آدرس اینستامو؟ چشم میدم، ولی همینجا هم بذاری من پابلیشش نمی کنم

میترا یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام من خواننده خاموش هستم گفتم برام پیج اینستاتو بذارید گفتید بیام اینجا پیام بدم من خیلی قدیم میخوندمت ولی دوس دارم پیج تو داشته باشه ممنون میشم

سلام عزیزم. من گفتم اول آدرس پیجتون رو بذارید، بعدا من بررسی کنم و اگه بنظرم پیج واقعی اومد بهتون ریکوئست بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد