خونه تکونی نصف شبونه

ساعت 2:30 شب، اینجا تهران، صدای من رو در حال خونه تکونی میشنوید! نترسید، سر و صدا نداره. 4 تا کشو و دوتا کمد کوچولو (یه طبقه ی پایین کمد عروسکا) رو دارم تمیز می کنم. کشوها تموم شده، کمده هم رو به اتمامه. نت هم که مجانی، گذاشتم انیمیشن اینساید اوت دانلود بشه که تو وقت آزادم ببینم. خودمم میدونم وقت آزاد ندارم، ولی خب مثلا دارم

بنده امروز یه ربع به 6 رفتم آرایشگاه و تازه 8:15 رنگ گذاشت رو سرم! اول گفت چه رنگی میخوای؟ موهام 6-7 سانت بالاش مشکی بود و پاییناش قهوه ای. اینجوری هم خیلی دوس داشتم، ولی گفتم واسه عید کلا یه رنگ کنم. گفت همین رنگی میخوای؟ گفتم یه کم متفاوت تر، گفت میشه 100 تومن، صندوق حساب کن و بیا. تخفیفم که نداد. منم فیش گرفتم و 2 ساعت منتظر شدم و این وسط رنگ موهای مردم رو نگاه می کردم. خودمو تو آیینه دیدم و به نظرم اومد رنگ موهای خودم از همشون بهتره. بعد به دستیار خانومه گفتم که رنگ خودمو می خوام. گفت پس برو فیشتو عوض کن و رنگ ریشه بگیر. فیش ریشه 40 تومن بود. خخخ. با 0.4 قیمت، موهام همونی شد که میخوام. بالاخره ساعت 9.5 شب از آرایشگاه اومدم بیرون! بعدشم بابا و مامان اومدن دنبالم و رفتیم نوتلابار، کرپ نوتلا و بستنی زدیم بر بدن

سیگمولی هم 10 شب رفته بودسلمونی و موهاشو کوتاه کرده بود. شب هم کلی خوب چتیدیم اول، بعد سر برنامه تعطیلات به توافق نرسیدیم. خب من دوس دارم کل تعطیلات پیش من باشه بعد روش نمیشه همش بمونه پیشم و هی میگه فلان موقع میرم خونه خودمون منم قهریدم

برم تا ساعت 3 تمیزکاری اتاقمو تموم کنم 

مامان به من میگه آشغال جمع کن، یه چیزایی رو صدساله نگه داشتم که نگو. دیگه الان دیدم جاتنگ کنیه، کلیاش رو ریختم دور. هرچیو نمیدونستم کجا بذارم انداختم دور 

 این وسط دوتا کارت پستال خیلی خوشگل هم پیدا کردم که یکیشو میدم به سیگما. یکیشم احتمالا بدم به پریسا، تولدشه روز اول فروردین 

  خلاصه که راضیم از خودم بابت این تمیزکاری نصف شبونه  

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ق.ظ

مبارکه موهات! ضمنا این وسط به سیگما هم حق بده آخرین عیدیه که میتونه پیش خانوادش باشه

مرسی، خخ، آره ولی حالا میام تعریف می کنم، هیچ کدوم نبودیم

لونا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ http://miss-luna.blogsky.com

لاندای خوبم دیگه ساعتای آخر 994 داره تند تند رد میشه
ایشالا که 95 به شدت و بی نهایت عالی باشه از اول تا آخرش
روح پدر بزرگت هم در آرامش باشه که امسال نیست کنارتون
ایشالا که امسال همش شادی باشه کنار سیگما بهترین لحظات رو داشته باشین مثه همیشه و حتی عالی تر از همیشه

عزیز دلم، مرسی از آرزوهای خوب خوبت. انشالله واسه شما هم امسال پر از شادی و خوشبختی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد