سپندارمذگان

این روزا داریم می ریم خونه ببینیم واسه خونه ی عشقمون، باید یه اسمی واسه خونمون بذارم مثه ماشین. یه بار روش فکر کردیم همش خنده دار میشد، لونه و آشیونه و اینا خلاصه که این همه خونه دیدیم هیچ کدوم به درد نمی خورد، به جز یکیش که خیلی خوش نقشه بود، ولی به پول ما نمی خورد

تازه نمی دونیم کجا باید خونه ببینیم و الان چندین منطقه کاندیدمونن! خلاصه که کل این هفته بیرون بودم.

آهان راستی، یادم رفت دوره خونه دوستم رو بگم. خب من همیشه دوس داشتم دوستایی داشته باشم که با هم دوره داشته باشیم و بهمون خوش بگذره، به لطف تلگرام این محقق شد و خونه یکی از دوستام، 12 نفری دور هم جمع شدیم و فوق العاده بود. کلیییی خوراکیای هیجان انگیز درست کرده بود. خیلی خوش گذشت خلاصه.

امروزم مامان دختر عمه رو پاگشا کرده، این دختر عمه م همسن منه و سه روز بعد از عقد ما عروسیش بود. اصولا باید با هم خیلی خوب باشیم، هستیم هم، من دوسش دارم واقعا، ولی یه جاهایی حرصم میده. خودش خیلی لاغره و همیشه رژیم چاقی داره. بعد نمی دونم چرا فکر می کنه من خیلییییییییییییی چاقم. هر دفعه منو میبینه میگی لاغر شدی؟ چه خوب شدی!!!!! در حالی که من الان ده ساله که نهایتا وزنم 3-4 کیلو جابجا میشه و تو ظاهرم آنچنان نشون نمیده اصلا. امیدوارم امشب دیگه بهم نگه

دیروز دیدم اینجوری نمیشه، تا میشینم پای پروژه کله م رو می کنم تو تلگرام یا بازی گوشی و نمی تونم تمرکز کنم. رفتم کتابخونه و موبایلمو از قصد جا گذاشتم خونه. واسه همین کلی تو کتابخونه مفید بودم.

گفته بودم واسه ولنتاین کاری نکردم و میخوام سپندارمذگان جبران کنم دیگه؟ خب بازم فرصت نداشتم کار خاصی کنم. حتی به رسم هرساله جعبه کادو درست کنم براش. این بود که تصمیم گرفتم اون جعبه چوبیه که یه ماه پیش دکوپاژ کردم رو بدم به سیگما. هم کار دست خودمه، هم خوشگل و باحاله. وقت خرید هم نداشتم، یه ادوکلن اینترنتی سفارش دادم و از کتابخونه هم که میومدم، رفتم فروشگاه رفاه و علاوه بر وسایل دسرای امشب، کلیییییی شکلات واسه سیگمولی گرفتم و پوشال و همه رو ریختم تو جعبه و خیلی خوب شد. امروز بهش میدم اینا رو

واسه دسر شب از این ژله چند رنگا که لول شده کنار هم میذارن درست کردیم و چیزکیک. دیگه وقت نداشتم ژله تزریقی و اینا درست کنم. مامان تو غذا جبران کنه ایشالا

برم آهنگ بذارم و اتاقمو تمیز کنم که شب واسه تعویض لباس تو اتاق منم میان

راستی روز عشقتون مبارک، عشقاتون همیشه مستدام

نظرات 4 + ارسال نظر
لونا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ق.ظ http://miss-luna.blogsky.com

فکر خوبی کردی تو وفت کم واسه کادوی سیگما عزیزم :×

لاندا من راجع به اسم خونتون نمیدونم ولی حس میکنم اگه یه روی نی نی دار شدی باید اسمشو توی وبلاگت بذاری سی لا :))
نمیدونم چرا حس میکنم ترکیب اسم سیگما و لاندا بهترین اسم برای نی نی باشه تو وبلاگت =)) البته از الان که خیلی زوده
واسه خونه هم من باشم شاید اسم خونمو بذارم کلبه
ایشالا یه جایی که از هرگوشش یه عالمه حس خوب و انرژی خوب بگیرید کنار هم پیدا میکنید فقط واسش باید کلی وقت و حوصله خرج کنین :**

عزیزم، خخخ، چه باحال. اتفاقا همین الان داره سریال سیلا پخش میشه و مامان تماشا می کنه، چقدرم که بدم میاد از فیلمش و شخصیت سیلا. ولی امیدوارم تا اون موقع این فیلمه رو یادم بره، چون به قول تو بهترین اسمه براش.
به کلبه هم فکر کرده بودیم. نتیجه نگرفتیم هنوز. فعلا خونه رو بگیریم تا ببینیم چی بهش بیشتر میاد. دعا کن همچین خونه ای که گفتی رو پیدا کنیم. واقعا سخته

تیلوتیلو شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

شما هم مثل من همیشه تو کار دسر مسر و این چیزای حاشیه ای هستیا

خخخ، آره دیگه. آشپزی که بلد نیستم، لااقل از اینا درست کنم

فرناز شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ق.ظ

وای خونه گرفتن خیلی کیف داره بعدم پر کردنش و چیدنش❤❤❤
کسایی که خودشون لاغرن خیلی هم همیشه دوست دارن چاق بشن وگرنه رژیم چاقی نمیگرفتن که

وای نه فرناز. خیلی سخته. من انقدر غصه می خورم که. تازه اوایلش سیگما غصه میخورد، اونو آروم کردم حالا خودم غصه می خورم
آره دقیقا. چاقا بهم میگن لاغری، لاغرا میگن چاقی. حالا من نظر نخواستم که

لونا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ب.ظ http://miss-luna.blogsky.com

من نمیدونستم همچین اسمی و همچین سریالی هست لاندا :)))


آره هست لونا، خیلی هم رو مخمه فیلمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد