این دو هفته

خیلی وقته ننوشتم. از بس این چند وقته سرم شلوغ بوده.

1.گوشیم که نابود شد. دیگه بالا نیومد.

2.بعدشم درگیر پروژه بودم این روزا و ترم جدید مدرسه.

3.یکی از همکلاسیا دفاع کرد و کلی غبطه خوردم که چرا من تموم نکردم این پروژه لعنتی رو!

4.سیگما پیشاپیش کادوی ولنتاین واسم گوشی خرید.

5.دیشب تئاتر فجر دعوت بودم و رفتم. مردم از سرما. همش لرزیدم. دوست هم نداشتم تئاترشو. دعوت برای دو نمایش همراه بود اسمش فکر کنم!

6. مریض شدم از همون سرما. خیلی مریض. یهو در عرض یک روز. بدن درد شدید و سردرد و گلو درد. همه جام درد می کنه. کمرم که هیچی دیگه. همین الان رفتم دکتر و یه آمپول پنی سیلین نوش جان نمودم. دوتا دیگه هم دارم.

7. سیگما قراره بیاد اینجا و رو طراحی آلبوممون نظر بدیم.

خلاصه این چند وقته بود. ببخشید که نبودم

نظرات 4 + ارسال نظر
غزال شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

گوشی جدید مبارک عزیزم
پروژه هم تموم شده نگران نباش
مواظب خودت باش این روزا این سرما خوردگی ها پدر ادم رو در میارن این مدت همه مدلش رو خوردم الان از کوچکترین بادی می ترسم.
اخی امیدوارم البومتون عالی بشه

مرسی عزیزم. وای آره غزال، سرماخوردگیه انقدر شدیده که من نای حرکت ندارم. همش زیر پتوام :(
آلبوممونم هنوز کاریش نکردیم، ولی آخرش امیدوارم خوب شه

لونا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ب.ظ

مبارک باشه گوشی البت از دست رفتن اطلاعات خیلی بده ایشالا دیه پیش نیاد واست :**
ایشالا پروژه هم به خوبی و خوشی تموم میشه غصشو نخور :×
ایشالا آلبوم عشقتونم کلی خوشگل میشه :× :**

مرسی لونا جان. ایشالا.
ممنونم، اونم ایشالا :*

فرناز سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ب.ظ

دلمون تنگ شد بابا بیشتر بیا
امیدوارم زودتر دفاع کنی خیالت راحت شه

وای فرناز جان همش تو تخت بودم این هفته. در حدی مریض بودم که نگو. خدا رو شکر الان بهترم. آره ایشالا دفاع کنم خیلی بهتر میشه همه چیز

تیلوتیلو یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی کم پیدا شدی لاندا خانوم
چرا پست نمیزاری
انگار یه کمی هم مریض بودی؟
درگیر دفاع هستی؟
انشاله زودتر همه چیز مرتب بشه
سال تازه را با هزارتا خنده و آرزوی تازه آغاز کنی

به به چه اسم قشنگی. بعله یه هفته که مریض بودم و نبودم اینجا، کمی هم درگیر پایان نامه ام، البته هنوز تا دفاع کلی کار دارم و حالا حالا ها نیست، ولی کلا وقتم خیلی کم شده.
مرسی از آرزوهای خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد